2004-11-23 02:10:06SHAN

8/11

今日返九點半...
同D人越來越熟...
都ok既...




Fion話我開心左...
終於都有番D笑容啦...
當然啦...
尋晚放底左好多野...
交代晒俾各大好朋友聽...
D Files真要close啦...
多謝大家撐左我咁耐...

不過Fion都開心左...
希望佢都好快冇事啦...

放左工...
又要過Starbucks返工啦...
呢D日子係不久既將來就會完結...
Great...
我想有番多D私人時間...

今晚都係執同洗Backroom...
冇出counter...都幾heir...
但係咁俾Rosa同Phoebe暗串...
又話我有人撐...想點就點...
真係好唔開心...
我好care人地點睇我...
on唔on floor係阿Ken話事...
我都冇要求過...

攪好晒就拿拿臨回家訓覺啦...

差唔多六點...
俾唱完K既Jerry嘈醒左...
問左我幾個幾得意既問題...
好高興佢會搵我傾...
講到八點幾就換衫返工啦...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

其實...
我真係有D睇你唔起...唉...