2004-11-11 00:57:06SHAN

5/11

今日返十點...
好累呀...想訓...想休息...
又好冇mood...
一開Locker...
收到Fion寫俾我張紙仔...
好開心...好感動呀...
差D喊左出黎...
係自己覺得冇人理既時候...
有人撐一撐嘛...^^

Fion佢放假...
有D悶...
不過開始同Kate有D野講...
食飯個時...
又係到為"Part Time", "Full Time"同"Quit"而煩惱...
真係好驚得失阿Ken...
話晒佢都對我咁好...
但自己又頂唔住...
都唔知點好...
好矛盾...

放左工...
打過俾Fion...
傾左一陣...
發現...

之後返Starbucks...
Jerry放假...
日頭同夜晚都冇人陪...好慘...

結果...
係好悶好悶之下...
未夠一點就走左啦...
如果唔係爆隔油池...
絕對係可以搭到地鐵架...

一路講電話...
一路落葵芳...
係Jerry屋企樓下等左佢大半個鐘都搵唔到佢...
最後上左去搵佢...
唉...

去左打冷...
又談判失敗...
佢又嬲左我啦...

可能我D態度真係有問題...
我會改...
不過我有時覺得佢係有野煩緊先會咁燥...
Anyways啦...
又係一個一D都唔好過既晚上...
Virgin又要考試喎...
好彩最後都有人陪我傾天光...
(可能個天終於都開始可憐我...
我再頂唔住佢D考驗...
好似永遠都要趕走我身邊既人...
永遠都要我遇人不淑...唉...)