2008-02-26 22:54:40spy007

Over The Rainbow

Somewhere over the rainbow way up high

(在高高的彩虹盡頭)

There’s a land that I heard of once in a lullaby

(有個遙遠的國度曾在催眠曲裏聽過)

Somewhere over the rainbow skies are blue

(彩虹盡頭的天空是如此湛藍)

And the dreams the you dare to dream really do come true

(所有編織的夢都能成真)

Some day I wish upon a star and wake up where the clouds are far behind me

(有天我向星星許願 醒來只見雲朵遠遠在我身後)

Where troubles melt like lemon drops away above the chimney tops that’s where you’ll find me

(而一切煩憂像檸檬水般溶化 一點一滴從煙囪流逝 那是你能找到我的地方)

Somewhere over the rainbow blue birds fly

(彩虹的盡頭有青鳥在飛翔)

Birds fly over the rainboow why then oh why can’t I

(鳥兒在彩虹的盡頭飛翔 那麼為什麼 喔 為什麼我不能)

If happy little blue birds fly beyond the rainbow why oh why can’t I

(如果快樂鳥兒能飛翔於彩虹之下 那麼 為什麼 喔 為什麼我不能)