2004-09-06 00:18:48

半個月的小結

2004年8月31日(二) 陰

哇!原來已經有半個月多無寫日記。大概,我真係想讓自己忘記佢。但每次想到這裡,心裡面總有十萬幾千個捨不得。

呢半個月,見得最多既人係子健,連家長都見埋,男友都未試過係咁。最開心既事,助選、打牌、同CHRIS打波、同樂日。今年PENNY終於都係甩底,見到辛凱慧都無同佢講過半句。真係無鬼用。仲有,傳教士都換埋,而家有好童真既Sister Lai同sister Jenson「服侍」我。多得佢地,我呢半個月的確少諗左D多餘事。

無上網幾日,今日睇佢INFO先知道佢病左,我又改不了我的壞習慣,SEND左個EMAIL慰問。無鬼聊。

都九月啦,雖然屋企人無俾壓力,但我紅簿仔都唔支撐得幾耐。疊埋心水搵野做。(在此之前,決心唔搵佢)。