2003-12-13 22:14:00晴天公仔

苦兒之蹤跡

哈哈.
好耐無update過呢度呀!
不過唔可以怪我呀!
因為開學到依家( sem 尾了 ) 先有時間上黎寫下野...
呢幾個月發0左我一直以為唔會發生0既事..
我居然可以搵到一份好受氣0既工..我係元氣度做0左三個月待應...
一路都覺得自己會比人抄,點知佢0地留0左我係度,抄0左好多人..
那時間我就有一種感覺” 唔走唔得!”
因為我覺得如果係咁我個聖誕假會凍過水..

然後又亂打亂撞做了一家人0既補習老師..
今次0既工作同平時好唔同..
我之前幫人補習都係一個個..
因為十居其九都係一d 独子獨女
無人陪玩同陪學咁..
不過今次就真係好唔同啦..
一家三個小孩個個都要錫要哄好似幾個活寶咁好得意..

讀書個度就好辛苦啦..
因為d野話易唔易話難唔難咁..
好多野記同好多都唔知係咩0既野要學..
不過好開心0既就係我有個project拿0左一個好滿意0既分...
所以依家都無之前咁緊張怕自己搵0既資料同讀0左0既野唔0岩用..


依家0既生活我覺得好滿意呀!
希望係不久0既將來可以上到大學啦...

仲有..
係呢度要提一提0既就係..

will哥好開心我0地可以久別重逢..希望大家仲可以好似之前咁
frend啦..

wendy 我依然愛你呀!

hku space 0既同學希望你0地開開心心啦..

校報會0既同學希望我0地0既第一份校報順順利利啦..

白癡會朋友...希望我0地仲好似以前咁friend啦..

林小白你比心機呀!靠曬你架啦..打燈仔..

clinton 比心機呀!我知你難捱架啦..不過就快捱完架啦...

賴lin 我0地唔會衰比人睇架...

肥pen 一定要係浸大畢業..

呀妹一定要係nz 畢業...

小詩妹要比心機讀書呀!


無啦..一口氣寫0左咁多野要抖下啦..

出黎吃喝玩樂見啦.