2004-08-24 04:36:50SONY

愛的鼓勵?

唔知幾時,我個日記多左兩個「愛的鼓勵」。
應該不是你們吧………

最近,我有兩個「學生」向我表白。
真的是「愛的鼓勵」。
( 加我兩個「愛的鼓勵」的,不會是那兩位吧。)

一位是兒童班的小妹妹。
大約七歲吧。
依家0的小朋友就係超早熟,
七歲就向人表白??
我笑笑口咁同佢講「 等 你 換 哂 0的 牙 先 啦。」

另一位是中學生,應該是學校裡的高材生吧。
咁多日以來,幾乎明眼人都睇得出佢暗戀我,
但我一直扮唔知。唔係可以點??
我又唔係對佢特別好?個個都係一視同仁架啦。
點解佢會愛上我??

不過,「喜歡」這兩個字真係好難解釋。
你問我點解鐘意「趙海珠」?
你問我點解鐘意「日本妹」?
你問我點解鐘意「2R」?
你問我點解鐘意「梁洛施」?

我都答你唔到。
鐘意就係鐘意。

今日,個女仔終於開口問,單刀直入。
「亞 sir,你有無女朋友?」

毫不考慮,馬上回答。「 有。」
半秒後,我看見佢眼有淚光,強忍眼水。

我明白佢心情。我讀中學果陣都試過向人表白。
失敗既經驗,幾乎係我一年內坐巴士既次數。
可想而知有幾多。

咁點。我又唔可以愛上我的學生。
dieline。唔可以過。

可以一齊食飯,去街,睇戲,唱K,游水,
但唔代表咩野。唔可以當係拍拖果喎。
何況,我地又無食飯,去街,睇戲,唱K,游水。

我何時變了「傷女王?」

也咩爹。