2004-05-25 08:51:48PlUs2@GeRrIe

就黎畢業啦!吾想咁快告別呀!!!

唉!!睇到留言好開心~~估吾到eric你仲記得我呀!我梗係記得你la!仲有呀!乜我成日打錯字咩‧‧‧我記得d 字點打算好啦,吾好咁高要求呀!聽到未呀!同你講緊呀!個0個火柴人呢!哈哈!
仲有一個星期就畢業啦,以前成日都想快d 畢業,而家反而想d 時間過得慢d...發覺原來返中學好好玩架!唉!吾開心ge野成日都會發生,我個好朋友"靜儀"又走la,同佢真係有緣無份,吾好誤會呀!我意思係有緣做朋友,不過無緣見呢!記得個陣我同佢一齊俾聖記踢出黎,佢就去廣州我就去浸信,到佢畢業返黎,我就去美國...唉!而家我諗住放假返黎可以搵下大家la,佢又話要去澳洲!你話個天係咪玩野!不過同佢雖然好少見好少傾計,不過我地真幾frd 架!兩個都係傻婆!哈哈!

§To 殘疾儀,§
祝你一路順風啦!你29 走我都吾可以送你機!你記得去到澳洲send個address俾我呀!吾係打爆你架,咀咒你架!哈哈!
§From 嘉怡§