2004-05-11 12:30:00PlUs2@GeRrIe

母親節!!!!!

母親節就咁過左la~~~唉我又費左一筆錢買野俾我老母....愁!!!!不過無所謂la,一年一次!同埋經過今次我、家姐同媽咪感情好似好轉左少少,雖然無解決到咩問題,不過比起以前好左好多!因為我地好耐都無試過三個人一齊食飯lu....都唔知幾耐無試過三個人坐埋一張台有講有笑,有時我真係好想日日都係母親節,日日都係節日同生日咁就好lu,我要ge 禮物其實係一家人開開心心健健康康!咁就足夠,媽咪曾經同我講過一句說話:『如果錢能夠解決ge問題,跟本就唔係問題!』
我覺得le 句說話係0岩架,有錢當然生活會舒適d,可以買靚衫住大屋,但係感情係用錢買吾到架!就算你幾有錢,無親人無朋友同你分享,錢就等于一張癈紙!洗錢最大ge樂趣係可以滿足自己,令自己開心令身邊ge 人開心!如果洗ge錢只不過係供衣食住行,而一d 快樂都無,咁有乜意思喎!同機械人無乜分別,仲慘過做乞e 呀!當然錢對每個人黎講都好重要,但係我相信做窮人都有窮人ge快樂,試問有邊一個人生之中係無經歷過喜怒哀樂,高底起跌!!!吾挨過又點識享受,吾窮過又點知錢ge 重要!個d 二世祖真係要企埋一邊呀!!!