2004-04-29 12:51:00PlUs2@GeRrIe

愛情失敗....家庭破碎???

今日好攰呀!成日都吾夠訓就黎死!返到學校又好吾開心!我都想知點解le排會發生咁多吾開心ge野....定係le d 問題一早己經出現!我發覺黎左美國咁耐都無試咁吾開心,我曾經好認真咁去諗過,愛情對我黎講有幾重要!以前初初拍拖我會睇得好簡單,當我遇到真正愛我ge人,墮入愛河ge 時候,我會睇得好重要!但係當我失戀個陣我又會覺得一切都好似只係過眼雲煙...有留戀亦都有恨!我諗每個人都會有一段刻骨銘心ge 愛情,而我就好幸運咁有兩段刻骨銘心ge 愛留係我個心到...不過結果都係吾開心ge...回頭一看時間真係過得好快,發覺自己好傻好後悔!原來我一直都無留意過我ge 友情同家庭...直到我黎到美國,失去一個我好愛ge 人,面對一個一直都無陪我渡過成長階段ge 母親,同至親ge 家姐開始有距離!好多野都開始改變,係le d 事ge當中我體會原來我已經開始成長,我已經吾係小朋友!好多野我都要去面對同適應!今日真係好吾開心,最大原因係琴晚我又同家姐嘈交啦,點解會咁...究竟係我吾了解我家姐定係我一直都無關心過佢!媽咪同家姐之間ge結究竟幾時先會解開,我幾時先可以開開心心咁返屋企!我已經逃避le 個問題好耐la,返到屋企都吾開心ge!我應該點做好呢?.......待續