2006-12-04 02:44:33So...what

僑生幹部訓練營

今個週末被半強迫性咁參加咗幹訓
其實下個星期仲有成3樣野要考...都係未讀過架lor
但原來決定係冇錯ge, 用咗個星期六同星期五晚都係值得ge
最深刻的是...辯論比賽...違忘了的感覺
還記得嗎~~每年我地都要為debate而煩惱...而家就成了令人難忘的回憶
最後一次debate應該係form six班上個英文debate, 題目都唔記得啦
記得的是...那次是我中學以黎做得最滿意ge一次
而今次幹訓要debate的motion係大專教育考試制度應該被廢除
我地係反方...雖然輸咗...but no mind啦...
之後有玩個一分鐘考急才的遊戲
哈哈...原來我真係冇咩急才架
而最令我感動的是
一個叫xxx imagination的遊戲
主持人要我們閉上眼..然後就播d好sad的音樂
主持人要我們想像自己要初來台灣的情境
想像自己是在飛機上...突然飛機將要墜落
而我地就要將自己的遺言寫在紙上
第一次聽到的時侯不禁笑了
到底是甚麼遊戲...一點都不真實
但之後我都乖乖地咁一路想像自己快要離開li個世界
隨著那些搧情的音樂...我竟然哭了
是不知不覺地流下眼淚
那是一發不可收拾的情緒發洩
是完完全全的失控..儘管我是如何努力地抑壓著..都沒用
我有太多野未做...我有太多話未講
我有太多的夢想...我有一萬個捨不得

......旁邊的人很多都哭起來
身為僑生的...都有相同的感覺...都很想家...都很想朋友

還有一個多月..我就會回澳啦~~
今個學期..雖然時間過得好快..好多野做
但就係因為壓力大咗...好想好想好想不顧一切咁走返澳門
返去那個溫暖的家, 熟悉的環境...
然而這只是任性的想法

我相信我是可以的...nothing is impossible


ps 這個星期有校園演唱會
我終於見到吳克群啦~~超high, heehee
還有這個星期煩緊報唔報名去exchange
要報名就是考toelf..已經好耐冇用過英文啦

exchange~~要考慮的因素有好多~~
經濟上的考慮, 學業上的..因為學分不一定會抵到
而肯定的就是去了一個sem之後, 我就是放棄社會學ge雙修
因為一定修不完社會系的學分
唉...就是一個tradeoff, 到底我應該點做呢

leng 2006-12-10 03:28:36

sososssssssssooooooooooooooooo

I think i get used to late nite !!!

Exchange !!!??? Realli a lot to consider ~~ Hope u can think of a win win choice ..
in fact cant be a win-win ... but try to make one that is best for you and you want most !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Double major / exchange ???
if you only want to feel the foreigh life, you may think of summer overseas study trip .. ... then maybe u can still hv 2 majors !!

ADD OIL la ~^3^

mi~ 2006-12-07 09:57:34

下~明明就係你無上網~ 我幾乎晚晚on的~
不過黎期係上少左~ 因為知道大家都忙....都無時間傾閒計~~

so..what 2006-12-07 00:56:18

mi...realli long time no see
what are u dong ar~~dun see u on msn ge
quick quick appear ar