2004-03-20 10:45:00卓瑩

哈哈哈,否極泰來

哈哈哈,否極泰來
一切來得太突然
好像不是真實的
像一場夢
很怕會夢醉
星五那天
班主任說有一個好消息,古古怪怪
跟着百痴輝話一定關我事?
原來我篇乜校園暴力文
攞獎
嘩,係未厄我未
上次話我入左決賽….
我都唔敢相信
因無理由係我
係都係c~
點之, 攞獎仲要係冠軍
班主任:「呢個好消息唔係關於我,係關於一位同學
上次未有一位同學篇文入左決賽,依家仲攞獎,仲未公佈
不過成先知」
跟住,d同學話冠軍?
點之,佢話係
耳邊響起掌聲
嚇死!!!我係未聽錯,季軍咋?
可笑的是,我唔知呢個係乜比賽
我諗d校內比賽…
之後,歐代me Say:「佢好想調位呀」
我唔係好凊楚班主任say乜大穊咁
:「借他人之口,你自已同me say」
講真,我發夢都想調
跟位我話:「我同明記調!」
班主任:「你真係知我心意~我今日本來都想調你同明記」
即係得左
但係就來放學
坐得那幾分鍾
我其實一直對嗰位虎視眈眈
雖然隔來那位唔同左
但係只要遠離怪物
我就very very happy
我虎視眈眈個位係第一行第一個
why?因靜好多,d老師看住哂
附近d人唔敢嘈
又舒服
背山面海,訓覺又好,正正正正~~~~~
哈哈,我走左
啊妮即刻好unhappy,因嘈上加嘈不
而隻怪物say:我都要調前面
佢say左n次
班主任都冇理佢啊妮都係
我以前坐係怪物前面當然想佢調
依家,我梗係唔想~~~~~~
不過佢都冇可能調到
梳乎^.^
不過同c遠離左好多……..
百痴輝都係………
冇左百痴輝教我做maths
但係我可以問雞占啫
調位點都係好事
apple,我之前都好黑
你都一定會否極泰來的
信我!!衰人形支持you