2004-03-09 17:10:00卓瑩

好憎呢班

天忌英才呀,好唔公平
個班主任好偏心
別人叫佢調位,佢就調
又唔調我
佢想我死,我知架
我偏就唔死
今日,好unhappy
點解世界上有d人咁討人厭
後面果隻野
成日吵吵鬧鬧鬧鬧鬧鬧
我呢
我可以點…..
鬼叫我唔得寵………..
班主任又訓話
話我咃點,點,點
咁佢自已呢?
公私不分
滿滿口仁義道德
真小人假君子
仲語帶雙關咁話我
哼,話我咃一年差過一年…….
佢想我點
我呢幾年有做過咩衰野呀
我循規蹈距
一次缺點都冇比人出過
成績都係中上
我唯一做錯既就係冇擦過佢鞋之麻
好煩,呢班咩人來架
好憎呢班,好吵吵吵吵
成日鬧交,笑人
佢咃自已好好咩
以為自已高高在上
佢咃只不過係一班流氓罷了
梗係~!上樑不正下樑y呀
我只想一個人安安靜靜咋
點解都咁難
個個老師都係咁,一鬧就成班
一罰成班
佢咃衰
又關我事
我很累………………
好憎呢間中學-.-