2004-03-07 09:47:00卓瑩

詐病

我發現看人咃個日記係咁好玩~
看左以前識d人既生活
個feel好得意
me 100%肯定candy佢拍拖~
我都話天平係為愛情而生既~
唔信?
而且被我言中
anyway,祝佢咃幸福~
而candy個日記竟有天航果篇詩
我一向都係天航既番薯
佢個八本作品我有哂….
可惜的是佢依家唔知去左那兒
我回左信俾apple~唔知佢收到未~
唉,最近pe,家政我都冇上
pe已經有2次冇上
第一次,詐病.作嘔
仲要冒簽, 冒左我三日三夜
第二次,詐病.胃痛
個簽名真,個病假…….哈哈哈
我依家竟然學識講大話…………..
我好似無冇感覺
對世界已麻木
(打我一拳我都會會痛架)
只係不停咁返學,放學………
星五,個中測…….好難……….
我隻手仲震左2下……..個腦一片空白
條頸又痕
生左好多粒粒
唔知有乜暗病
一定唔合格……….
個位風水唔好,,俾後面果隻怪物剋住
隻怪物好煩呀
調位呀….好想……..
but個 班主任 都唔會調….好衰架
偏心
個肥屎珊借書俾人
佢又唔出黃紙
梗係~肥屎珊得寵……….個老佛爺(班主任)咁like佢…….
but擦鞋,我唔會做
所以就被發配郊外
我有骨氣
算算算算算算算算算,我忍忍忍忍忍忍忍忍
忍唔到既話,血流成河唔關me事
唉,,世界好唔公平呀………+.+