2005-05-16 10:11:29snowy

背起他

第二朝起身,
望住我書桌o個壇野, (稅單..教案仲有abcde咁多樣)
唔開心都係要做架!!!

一路做野, 事旦o係電腦度開一首歌..
又幾正wor..
*********

背起他
曲:黃貫中 | 詞:Paul Wong/Wong Chung Yin/Liang Chun Wai/Jun.K | 編:黃貫中


閉起雙眼 乘著飛機 心游離在遠地
太空深處 雲下草地 到處我屋企

* 張開手臂 忘掉尊卑 花隨緣開滿地
痛苦分泌 浪漫驚喜 已混作了一起

電唱機 它播出了金曲 是昨天的那感覺氣味
任你今天 世間被冰封 但是我有你 *

背起他 情懷滲入木頭味 多一隻手臂
南和北出生入死 你的身 我的心化作一起

幾多感歎 幾多傷悲 心仍然是不死
有點骨氣 要輸得起 世界變得美

Repeat *

#背起他 情懷滲入木頭味
多一隻手臂 南和北出生入死

背起他 鹹甜酸苦喜與悲 始終抱緊你
和狂想一起去飛 你的身 我的心化作一起

*********

幾多感歎 幾多傷悲 心仍然是不死
有點骨氣 要輸得起 世界變得美
(講得好!!!)

我EQ咁鬼低, 唔係咁做得到..
不過都知要咁做.