2005-04-29 15:04:07比比

如果廿四小時後世界末日, 你會...

有人問過我如這樣的一個問題: 如果廿四小時後世界末日, o係最後呢廿四小時, 你會做甚麼?

我答 : 我會去玩! 去遊樂場玩! 總之就係玩!

要深思熟慮去想的話, 這最後的廿四小時, 我會伴在我父母與及愛人身邊, 一起渡過僅餘的時間!

這是一個問題, 你當然有時間去想, 去計劃, 但, 根本無人能夠知道自己剩下幾多小時, 你能保證你明天仍然生存嗎? 依然天天節目豐富, 陪家人? 伴愛人? 明天才算吧! 愛人不用日日陪, 家人不用天天見, 朋友叫到, 可以幾天也見首不見尾!

既然是這樣子, 我選擇去玩, 是最正確的了, 起碼, 自得其樂!!