2004-07-18 23:01:28阿佘

自由行一天遊~~~

今日我地個團契係大食會呀!!因為我地諗唔到有咩好做喎!!咁就搞左個大食會喇!!有0者0里喇,有椰果布丁喇!!有菠蘿腸喇!!
之後我去左搵我阿媽,因為今日我阿公出黎,我地帶佢周圍去呀!!仲去左金紫荊廣場,好似個自由行咁!!he he~~不過冇所謂喇!!跟住同佢一齊去尖沙咀就搭車返屋企喇!!之後同我地食完飯之後就返去喇!!因為佢有個d多次來回個d呀!!所以佢朝早黎夜晚可以返去架!!之後佢都會黎架!!不過唔知會唔會通知我呢??哈哈!!黎都可能唔話我聽tim呀!!ha ha~~
哎呀!!我仲諗緊interview d野呀!!我應該點做好呀????真煩惱喇!!