2005-07-06 12:45:47小卓

camp

   前幾日去左 7A三日兩夜的camp,今次比起上次好玩d

,可能多左團體遊戲啦~我地帶左大富翁 uno 扭扭樂 層層疊

   
   第一日 我地係一大班人玩大富翁,今次我地跟住d規則黎玩

,所以好難玩,我玩到後期就算同李偉融資都輸....而思就好利害,

玩兩次 兩次都做富婆,而第一日由虹虹同思下廚,我地有六餸一湯

食,佢地煮得好好食,之後夜晚訓唔著,同彤兩個傾計傾到四點幾先訓

,傾左好多野,好開心~

   
   第二日我地都係玩番個d活動,到左lunch time,

我就同虹虹,靜怡煮意大利粉俾d同學仔食,之後我就去訓左陣晏覺

,到了六點幾就去左沙灘玩,先去食南丫島出名好食既豆腐花,跟住

就去堆沙,男仔就去玩水,交配重俾蜜蜂針左一下,再入夜小小就係

沙灘bbq,我發現我同流星好無緣,每次去睇星星,我都見唔到流

星,到了十一點幾,終於可以走啦...我係成身好淋,同好眼訓,返

到屋,沖完涼,我同彤都唔洗幾分鐘就訓左啦,所以無同到佢地去釣

魚.....


   而我地訓到十一點起身,搞埋d野就交屋,之後去左食晏,

再搭快船出去,跟住我地去左太古到睇頭文字D,未開場之前,我

地先去李偉屋企打陣機,我好耐無玩炸彈人啦~我地重參觀李偉間房

,佢間房好整齊,我真係有D慚愧,到左四點幾,我地就入戲院,

套戲都唔錯,幾好睇,然後再睇恐龍展,不過我就無睇恐龍,我返家了