2005-06-27 15:21:39小卓

願者上釣

昨日 同左魚,思去左釣魚
比原定時間遲左小小出發
人齊後就 搭巴士 去西貢碼頭

搭車途中 魚... 
佢無端端話今次係佢第一次淨同女仔出街
我同思 都笑佢...

到左西貢之後
唔知點解個碼頭超多人
咁我地就諗住等d人走左先再去釣魚

我地去左公園打韆鞦

我好耐無玩啦~ 好開心呀
正當我同魚坐係後面搽太陽油既時候
就聽到當時打緊韆鞦 既思俾路人甲,乙,丙撩
重有 原來魚係唔識打韆鞦
哈哈..搖極都唔高

根住就真係釣魚
我地先用魚排釣
d魚好奸..食左d蟲就走左去
過左無耐 用左魚杆 思就釣到第一條魚
最後思係釣到4條

我都釣到3條
但思同魚話我果d 唔係釣 係勾
其實佢地講得o岩

我d 魚全部都係俾我個勾... 勾到個腮 同個身而上釣
唔係因為食條蟲而上釣

我釣上黎既第3條魚
只不過係我隨手拋個勾落海
再左右搖下搖下釣上黎....

魚 佢就釣唔到魚
但去裝水既時候就撈到一條魚..

總括來說 我地個個都釣到魚
將d放生後 我地就去食野
之後出返鑽石山
諗住同魚去睇頭文字D
點知無位..最後返家訓覺

最近想自學煮義大利粉
唔知成唔成功...不過會try my best