2009-04-13 09:40:32Ni

Baby, just say yes

Romeo, take me somewhere we can be alone

I'll be waiting, all there's left to do is run

You'll be the prince and I'll be the princess

唉 我一直好想當個公主

可我愛上的不是王子

 

我想很多

見面後感覺不一樣了怎麼辦

見面後感覺還是一樣

妳會接受我嘛

接受了之後

我想天天見妳怎麼辦

 

哈哈

怎麼打出來看看後

發現問題變的好簡單

可心裡的還是一樣嚴重呀

 

I love you and that's all I really know

I talked to your dad

Go pick out a white dress

It's a love story

Baby, just say yes

 

這首歌太好聽了吧 哈哈



本文已同步發佈到「慾望城市」