2006-07-18 02:30:17sInO

my dog..

  .. um..
講起我隻狗... 真係大把野講..

半年前我地拎佢返0黎... 個個野同我地講佢係chihuahua..
半年後.. 佢個身型... 做得人地2隻chihuahua 咁長..
又肥....
你可以話佢得意 又可以話佢乞人憎..

點解???
因為佢好煩... 懶有潔癖咁..
我地為左佢特登買左個廁所俾佢.. 廁所放地下.. 廁所裡放上一塊棉布..
好似尿片咁ge... 當佢疴到"淋"哂就要換.. 但平均可以一日換一塊
佢好衰... 見到自己疴到塊布左右都係尿 佢就唔肯行入去疴

因為佢覺得入完去之後會踩到隻腳仔污jo.. 一陣味
所以佢疴到左右都有ge時候 就疴0係地下..

加上佢又唔鍾意人地望到佢去廁所.. 佢見到有人望住佢
佢就唔去... 但又要成日望下你
睇你係咪仲係望緊佢.. 唔係la.. 佢先行入去..

煩的....
又為食... 有次老公飲緊紅酒.. 狗狗見到後企左0係老公面前..
想老公俾佢.. 結果我地倒左少少俾佢飲...(半個狗兜度)
佢又唔飲lu~~ 之後老公飲啤酒.. 佢做返同樣ge動作..
我地又俾佢飲..
結果... 牠醉了... 訓左0係sofa旁..
老公諗住同佢玩.. 佢發脾氣了..
傻的狗...

我隻狗/...... 爛玩, 為食, 有潔癖, 扮傻, 肥...
沒有了...
但牠還是我和子健的... 最愛呢 !!