2006-07-06 05:23:09sInO

籌備﹑﹒

下個星期一.. 就係我地ge一週年紀念..

今日個衰佬等我同ana行街之後..
自己同frd走左去買禮物..
搞到我誤會... 嘈到分哂手咁..

kaka~~
你個傻佬諗住俾驚喜我?
no la~~ 我太聰明了,.. yeah ! yeah !

到左夜晚...
佢上0黎等食飯個時 問我帶緊個條鍊幾多錢..
我估佢今日去過金鋪..
umum..

本來諗住買返對介指ga..
一0黎諗住say sorry... 補返我上次唔見左佢買個隻介指
二 0黎我都唔知買乜好... 呢樣算係最好ga la..

但如果佢去過金行..
睇0黎我要諗過買乜la..
買乜好lei...
星期一約左曲奇去佢屋企整旦糕..
整左旦糕.. 冇理由又煮飯飯ga..
怪怪的~~

今晚一路睇波一路搵食譜..
本來諗住煮飯.. 但諗諗下..
我又整旦糕又煮飯 咪好怪lor..
唉..

咁點算ar...
好煩ar..
介指又唔買得... 飯又唔煮得..
唔知想點ar...