2006-06-27 00:51:10sInO

太久了...

"誰 曾 令 我 默 許....."

是我不甘安於現狀..
還是我們變了狀況??


好累..
你講得0岩..
呢排無論你做乜野..
我都好似好唔滿意咁..

唔知點解..
到底係我唔肯定性..
還是一切太過安穩..
我唔滿意??

好煩...
唔想再因為呢d問題困死自己..

我決定過hk行街...
shopping shop死自己

特別鳴謝 :
小男孩的妹子..
陪我 去這到哪///

小男孩 :
我不是變了心..
而是變得更愛你..
才讓自己亂想一通
我唔急於結婚...
請不要三日唔埋兩日都話去註冊...
thx....