2006-06-18 22:36:41sInO

╒ へ 我要進教堂...

噙晚游完水好耐..
所以我地一齊訓左..
但今朝六點幾
我地兩個一齊醒左..

訓唔著.. 0係度傾計
我地講起買樓先..定結婚先..
到最後都係決定前者先

之後佢問我 係咪冇洗禮ge人唔可以入教堂行禮~~
我答你係
你好失望咁望左我一陣...
沒關係... 只要係你..
能否走入教堂都一樣...
你好開心 攬住我話自己好幸福..
傻瓜....
之後你好興奮咁講起"擺酒"要請d咩人..
kaka~~ 小朋友真係小朋友

我話我地結婚會係十年後ge事
你答我一定唔洗~
真係唔洗?
kaka~
你話鍾意生女 我話鍾意生仔
打過lor~~
我win生仔 你win生女~ 好冇???

冇錯.... 我地以後ge仔女 一定會好得意
因為... 係你同我ge至愛

>3< 多謝你 ge忍受同遷就...