2006-06-05 02:22:06sInO

我愛你只需要一個理由

╮雖說愛情不是一切,但戀愛中的人卻可以為了它放棄一切.
其實,所謂的<愛情>不只是一種沖昏頭腦的感覺,而是你真正體會到他的衰老,他的死亡,他的悲傷與哀愁之後,你都依然可以敞開胸,義無反顧的去愛╭------------ from: || 我愛你的100個理由 ||


上年ge 四月 , 去左台灣ge畢業旅行, 買左呢本書返0黎
好遺憾 買返0黎之後到呢一刻都仲未睇哂本書, 唔係呢本書唔好睇,而係我冇心機去睇, 但本書...講d野確實好0岩..

其中有一篇我十分鍾意...

゜╒我愛你,因為你很驕傲地把我介紹給你的朋友.╛

我好耐都冇聽過你叫我個名la.. 唔知由幾時開始..你唔再開始叫我個名.. 就算你介紹我俾你d朋友識.. 你都淨係會講一聲 "我老婆"
莫名其妙地.. 我都冇對呢個名反感

噙晚返屋企食完飯 出去飲酒ge時候 0係屋企留下講笑
我講左句: 我估唔到你會係我最後一個男人
你好開心咁笑 笑左一陣你都同我講:我都估唔到你係我最後一個女人

係lor... 世事就係咁多估唔到...
既然係咁.. 不如你又估下 我幾時肯嫁俾你~~
正正式式做梁太丫~~~

i love u...