2003-09-12 11:50:57PAN

中秋節

今個中秋節我地去左飲酒,雖然人少少,不過就好鬼開心,仲笑到我地肚痛,
全都因為一個笑彈--kenny,
佢真係好鬼爆~話說,佢係第一次去飲酒.我地梗係勁屈佢飲架啦.佢飲到醉醉地時就開始黎料,又講d好攪笑既野..例如話:想灌醉我?冇咁易~
仲要+埋佢d手勢,(其實果時佢已經wing wing地)仲要話自己係皇上,我地係平民...OK~呢d都唔算係d咩野,到3點幾走果時我地諗住去打牌啦~就搭taxi去mk喇~佢係架車度嘔..好彩司機有膠袋~不過就令到架車超臭,係勁臭!!到左mk,佢竟然可以訓係條街度狂嘔,我地見到佢d嘔吐物係一舊舊架!!都唔知佢食野有冇咬碎架~~仲要隻色好似千島醬咁,所以佢嘔左出黎既野就好似一碟沙律咁~好核突!!之後我地幾經辛苦去度雀館,間野話唔可以比飲醉既人入,勁無奈,算lo~咪走lo,不過kenny又死都唔走.係人地間野度攤左係度,我地又好辛苦咁抬佢去另一間啦,佢又成個坐左係地下.不醒人事,勁多人望住....上度去打牌佢就成個訓左係地下,我地唔埋佢照打啦..點知佢一路訓一路依依哦哦咁..又話做鬼都唔放過我地咁~~
我地打完牌,朝早9點幾時,叫佢起身,佢仍然好死咁,仲想嘔tim...哈哈
笑死我地~~所以我地決定下次飲酒一定要叫佢!!

仲有呀!!因為佢嘔到件衫污糟左,所以佢要著我件衫返屋企,攪到佢好似著露肚臍裝咁~~真係一個有型仕黎架!