2003-09-07 05:29:48PAN

人來人往

今晚同一個朋友傾電話時,佢無啦啦唱起呢一首,令我諗返起好多野,一種好心痛既感覺..原本已經唔記得呢一首歌,甚至我朋友唱起時,我竟然唔記得左首歌既名.

我記得有一段時間我經常聽呢首歌,仲將佢整做電話鈴聲,每當某一個人打電話黎,電話就會響起人來人往既聲音,
得佢一個人有..果時發生過d咩事我唔記得,不過我淨係知我聽返呢一首歌,有一種好奇怪既感覺~好特別!

有陣時一齊返未必係一件好事,鍾意唔一定要一齊.既然一齊大家唔會開心,咁點解唔俾佢變做回憶?當大家係對方心目中有一個冇人可以代替既地位時分開,會比討厭對方時分開好~

有時可能做起某樣野,行過某撻地方,聽起某一首歌時,會諗起我地一齊開心,唔開心既日子..真係一種好好既感覺~係唔係?

閉起雙眼我最掛念誰
眼睛張開身邊竟是誰
感激車站裡
尚有月台曾讓我們滿足到落淚
擁不擁有也會記住誰
快不快樂有天總過去
愛若為了永不失去 誰勉強娛樂過誰
#愛若難以放進手裡
何不將這雙手放進心裡#

親手執既貝殼係你送俾我既第一份禮物而紙鶴係你最後送俾我既禮物~*