2009-12-09 23:42:34豪豪

年年有今日

今年係大豐收既一年, 我指既豐收唔係金錢, 而係朋友。

今年2月, 小娟加入左公司, 同佢迅即成為左好朋友, 亦因此識左Vickie, 嘉恩同Benny, 感覺自己好辛運, 識到既人都係好人。

泰國旅程亦令我認識左Curtis, 一個令我好仰慕既人。最奇妙既係小娟同時認識埋Curtis 同Ricky 佢地, 令我地一班人熱鬧左好多。

最後仲識埋Bosco 佢地, 我覺得好難得, 因為佢地係一班有理想, 有血有肉既人, 好希望佢可以理想成真。

雖然今年豐收, 但出年反而係前路茫茫, 想離開TVB, 想展開一個夢寐以求既旅程, 想搵到一樣好想好想做既野, 成為自己既事業, 究竟有冇?