2005-08-10 13:13:06siuchinggg*

809* 無條件為妳...

沒有心情了..
現在下著雨..
我 很掛念妳*

8月9*
今日要一早起身
去學游水*
好白痴好白痴..
[ 我竟然話個池邊會有
安全感* XDDDDDD ]

之後同呀女麻去左飲茶
係百佳買左D糧食就返屋企LU*
返屋企
玩左陣電腦
就訓LU*..
[ 今日真係好支力..* ]

訓到3點幾4點鐘
老豆入泥叫醒我..
係屋企HEA左好耐
同LUM仔傾下電電咁..

到7點半到..
就出左去同饅魚係柴灣
行街街傾計仔*
係度諗16號D野..
[ 真系未出發先興奮* XDDDD ]

之後返左屋企
睇TV睇TV
又同LG傾電電
[ 今日成日冇見過佢..
真系好好好好掛住佢呀* ]

之後返左入房睇碟
睇 [21世紀灰姑娘*]
真系好好好好好睇呀* =]
同LG傾電..
佢彈左愛我別走俾我聽呀
真系好好好好開心*
LG* NGO OI NEI >3<

唉*..
之後就PK喇,,
原來好好心情..
點知.. 唉..
我都唔識講喇,,
[可能是我有問題吧* =( ]

[ 為何要無話可說 才懂沉默比爭吵難熬* ]

好唔開心好唔開心*
又睇碟*
睇 [非常外父生擒霍老爺*]
都幾好睇.. XDDD

訓唔到
好頭痛
打俾LG*
[ 冷言冷語真系好難聽* T^T ]

6點鐘度..
訓覺豬*..


今日
本身好開心*
真系唔明白
做咩會搞成咁..
唔通又係我錯呀??
真系唔係明囉* =[

唔明妳做乜要介手* =[
介手好咩??
妳知唔知咁樣我會好心痛?
唔好再諗埋D傻野
唔好再咁小朋友
好MA?? =(
[妳咁樣我真系好唔開心呀*]

在腦袋裡
不停反覆地想著妳那句說話
拍拖真是兩個人的事??
我想妳說得對吧*
但是
在我的角度
我會將每一件快樂傷心事
告訴我的朋友知道吧
算了吧
我沒有強迫妳*
妳這樣跟我說
那妳想我怎樣??



我是個不好的女朋友
我唔識得去體諒人
我好小朋友
我好自私
我唔識得去遷就妳
我唔識得點樣先係對妳好
我好中E呷醋
我俾唔到信心妳
我成日懷疑妳
我唔夠溫柔
我唔乖
我唔靚
成日講粗口
成日將D野收收埋埋唔講俾妳知
我唔俾心機讀書
我唔識出街食野幫妳點野食
我成日遲到要妳等
我唔夠妳D FDZ同埋D EX對妳咁好
我唔識去整TIRAMISU
我唔識整蛋糕唔識整朱古力唔識整曲奇餅
我唔識去煮飯唔識煲湯
我唔識洗3唔識掃地
我咩都唔識咩都唔叻
成日講起我D EX搞妳唔高興
成日講錯野成日亂諗野
成日搞到妳嬲搞到妳唔開心
我唔識點樣好關心妳
我唔識去俾自由妳
日日打俾妳煩到妳
我俾唔到私人空間妳
仲有..好多好多..
仲有..我太掛住妳

唉*.. 算喇
係我唔好係我唔岩喇
我求下妳喇
唔好再喊..唔好再介手喇..
好MA?? =[

唉*..
希望妳睇到呢篇喇下.. =[


無條件為你*

愛你等於擁有 一片天空任何風吹草動 
都有你存在其中 自然而然的輕鬆

一路到 夏天的尾聲
無所謂 到過於激動
我們有笑容 我們曾心動
不再是 無動於衷

無條件為你 不顧明天的安穩
為你變堅強 相信你的眼神
不敢想 不敢問 有一天壞的可能

無條件為你 放棄單獨的旅程
為你堅強 就不怕犧牲
我的靈魂 如此沸騰 為我愛的人

喜歡複雜還是 習慣單純
我願盡力完成 你在我心中幾分 難以形容的責任

愛一個人 付出才會完整
無條件 越愛就越深 永遠不分 啊*