2008-06-06 18:15:53♡"OK♡

[School]可惡的11日!

今次翻學好慘痛
十一日啊大佬
作業日日多到發毛
人地放假個衰人一中凈識扮曬野補補補波

不過我之前就辦好翻屋K訓既手續
其實當時想翻去純粹學校蚊蟲多虱子多到我頂唔順
打算翻去一星期
點知波波以為我搞乜
叫我去整半宿個D野
整到我唔好意思請甘少
干脆三個星期啦
攞呢張野有慘痛經過
入政教處問個老師攞
巨話:“乜入政教處都唔帶校卡既,你幾班噶?”
跟住系甘講講幾耐
我嚇到傻曬
好彩suey系度
話巨聽我地上節體育課(是真的!)
虛驚...........

之后既之后我就日日晚修落課去等媽咪
好多蚊啊保安室
但有晚好開心哈哈~
SO保安室都唔系無好野既

之后都系唔多同宿舍的人玩啦(狒除外!)
唔想理咯
雖然有D衰
但我真系甘

系課室時光都算快樂
我期待每天的"X科"(唔系我既X科啦當然)
雖然少左望遠鏡
但我視力甘好(附加:戴CON后)
麥嘉地好鬼搞笑
成日系后邊唱雙簧甘
笑到我同suey傻下傻下
狒又坐在附近(超難得超開心啦!)
跟住仲有鵬仔日日比我蝦
你都知我噶啦欺軟怕硬騎墻派(好阿Q!)
遇到鵬仔D甘既良民梗系抓緊機會蝦蝦霸霸啦
最不好就系坐中間第2排
物理課上黑板的幾率約=100%
首先因為我的學號叫到其次因為我的地理位置叫到
超無奈
次次都戰戰兢兢甘上去(拿住suey/麥嘉的正確解答)
嚇出一身汗啊
更加之唔好話訓覺啦
我從良啦物理課上

志迎終于翻左黎
SO MISS HE
不過巨好似都無瘦過無高過
上課時巨叫我地做一條題
我地話做過了
巨話幾時
我地就話老師叫既
巨問邊個老師
個個都靜曬
跟住我系甘林之前個個代課男老師叫乜
實在林唔到見志迎又好困惑
我就細細聲講句“年輕的那個”
結果周圍好似百萬顆原子彈爆炸甘
D人“boom”一聲甘大笑
仲好多人
志迎無講野
巨地個個都話我傷左志迎的心
但我當時真系無林甘多嘛
林到系甘就講了
點知效果甘爆炸都得
之后我林
甘假如唔話“年輕的那個”
唔同話“瘦的那個”或“高的那個”咩
我相信年齡、肥瘦、高矮中最無殺傷力就年齡噶啦
但都馬后炮啦

口語課睇曬啊甘正傳好感動
不過我始終覺得啊甘太好JENNY襯唔起巨
當然個人想法啦
有可能我妒忌JENNY遮
語文課睇曬啊Q正傳好諷刺
其實啊Q都無乜唔嚴
樂觀D未嘗唔系一件好事
語文課都睇曬 全民公敵
好好睇
男主角又系上次機械公敵個個WILL SMITH
不過系機械公敵型D咯
不過黑人黎講巨都算有型有款唔話得噶啦男人味唔錯
剎到我啦總之

我發現我越黎越神奇
可以每堂課都由認真聽課過渡到自然訓著
而時間只需5分鐘
可能因為翻屋k用電腦夜訓
不過我本身都成日訓噶啦
邊日唔洽眼訓甘證明火星真系撞地球
唔系點撞得醒我
特別最神奇系
我往往都唔知自己點訓著、幾時訓著既
數學課簡直百無禁忌成節成節甘訓
我有認真聽
但真系好眼訓

不久前棋同我講話我麻麻同巨媽講過
話我地屋k人都有“家族遺傳性低血糖”
正解啦簡直!
我麻麻低血糖之前暈過都幾多次
爸爸不嬲都系
我就更加唔使講
上體育課唔飲葡萄糖翻黎死尸甘
有時無食野頭暈到死
所以我大把葡萄糖系課室~(聰明!)
我研究過啦
根據母患子必患 父患女必患
可以知道
呢種應該系性染色體隱性遺傳病啦
所以如果我黎M時塊面成只鬼甘請你米見怪(因為個排仲會缺鐵)

籃球賽贏了2班輸了名譽惹了麻煩
算了
反正我乜都唔知
自己小心D咯
奉勸大家
千其唔好意氣用事啊做人要冷靜

好了
就這樣

整唔見夢瑤張卡,比我張巨用,我用臨時卡咯,其實臨時卡無乜唔好啊一樣方便