2009-10-08 11:19:58nini

南灣系峇里島最出名的沙灘

 

我地吃完早餐後去佐峇里島嘅南灣南灣系峇里島最出名的沙灘之一我地係阿度玩水上活動例如香蕉船飛魚水上單車深淺降落傘等等時間關係我只玩了香蕉船同降落傘香蕉船係好出名的水上活動老少咸宜不過就唔夠刺激甘囖算系體驗過啦跟住就玩降落傘排隊排好耐因為多人玩到我了綁住降落傘系個海附近兜了一圈睇到好多野體驗良多跟住我地去佐海龜島其實阿度系個動物園有曬峇里島生活得動物最多當然是海龜啦還有很多很多系海龜島我地睇佐印尼男人最喜歡玩的鬥雞哎輸了1萬(印尼盾)之後我地去到可以俯視峇里島的地方就係神鷹廣場啦阿度好有宗教特色系個文化深厚的地方下午我地去到烏魯瓦度望夫崖在這裡您可以觀賞懸崖峭壁大自然奇景也可以遠眺風光壯麗的望夫崖您可一邊享用下午茶點,一邊欣賞大自然的美妙景色然後我地來到黃金咖啡廠印尼的咖啡很出名特別系蘇門答臘出的蘇門答臘麝香貓咖啡幾百美金一小包我都唔識飲咖啡所以連最便的都無買然後我地去佐KUTA洋人街去阿度行商場d野下下都幾百萬噶哈哈幾貴下E度系印尼最多歐美人的地方洋人街後面就是KUTA沙灘阿度真係好靚d沙好幼細摸落去好舒服快到日落時分真的很美很美之後我們在沙灘燒烤不過有人幫我地燒埋很好當晚有燒魚燒魷魚燒蝦燒蟹等等加上可口的啤酒系沙灘觀賞日落看著永無休止的海浪感受著涼爽的海風真的體驗到大自然的魅力飯後我地系沙灘邊戲水雖然大家都濕曬但都好enjoy阿種feel夕陽無限好只是近黃昏話甘快到了夜晚女人們去了做印尼最出名的SPA水療而男人就系酒店上網睇波宵夜好快到了1點幾係時候訓了