2007-10-10 00:55:49Ultramarine

【英倫Jambo】Plago生日快樂。

如果今天不是Plago的生日,我也不會因為要把照片傳給她,而開啟Jamboree那段回憶。最近學習很快樂紮實,卻也累積太多壓力,把自己弄得悲觀的不像我,實在奇怪,沒料到這股不好受延續這麼久。

翻著Jamboree照片,感動和快樂都出現了。
很懷念那段半個月充滿童軍的日子,每天都學習享受生活,童軍絕對有不思議的魔法,這是我的結論。也因為百週年大露營和Plago變成好朋友,是其一幸運的事~能跨越年紀的距離成為麻吉,不容易啊;P
小小身軀蘊含大大能量、活力好像用不完、愛書人、追求更好的自己。
怎麼愈寫愈覺得我們愈像XD
Anyway,給正在吃宵夜壽星,生日快樂。:)


大會歌的歌詞簡簡單單,卻有很積極的力量。
===

You’ve got to try just a little, to make a better day
You’ve got to try just a little, and your hope will find a way
You’ve got to work just a little, to find the friend in you
And if you hurt just a little, maybe a friend will help you too

Face your doubt with unity, all the colours that you bring
Live each day in harmony, come and sing it

Jambo-Hello, welcome to our jamboree
A hundred years to date, let’s all celebrate
Jambo-Hello, join together always be
One world one promise
One world one promise

Why don’t we help one another, that’s what we’re here to do
Show the world that all men are brothers, and we all are sisters too
Why don’t we all work together, it’s a better way to live
And if we look to the future. we’ll have so much more to give

Join the fun,here in the sun, it’s our Centenary
Everyone,sing along, let the whole world hear us

Join-together, work-together, sing-together, we will walk hand in
Hand-together, In hope-together, for the world as one
plago 2007-11-28 18:26:54

賣尬~~~原來有寫到我的文章!!!!
然後我現在才發現~~~
我沒有這張背影照啦
我現在也才在整理照片(哈)上傳好了就來我相簿看吧

阿集 2007-10-21 16:59:49

好阿好阿,下次回師大跟你一起打排球:)
或你來我們學校也可以啦^^

阿集 2007-10-21 16:58:43

好阿好阿,下次回師大跟你一起打排球:)
或你來我們學校也可以啦^^