2004-11-22 16:16:27Simona~

4 / 10 要 咩 味 ???

4 / 10
星期一我本來唔駛返o既, 但係又約o左開會......
仲要9:30﹗


返屯門後約o左o係市中心等~
去o左天橋底食o野
雖然近, 但係都有幾年冇去過食lu


經過OK, 你入o左去好似要搵d 咩......
我都未知你做咩............跟住聽到你問我...要咩味.............
hahaha~ 我不停咁笑笑笑~


之後上o左我屋企......~


o個朝開會改o左d o野又要改過power point
我又未做完......
你幫我整effect..................


張紙吹o左出去窗出面~
我用 不求人 + 膠紙 黏番佢入o黎~
俾你同媽咪笑我~~~!
=.='


七點半我陪你樓落搭車車~



我食完飯去o左市中心買鞋鞋~
終於買到na~
之後你又過o左o黎搵我~
我送o左o岩o岩擰o既小矮人公仔俾你~



p.s. 多謝你下晝買o左蜜糖檸檬味o既喉糖俾我呢~ hahahaha~