2004-07-14 01:31:18火車快飛

得人驚

            






               得人驚

             其實女人相處好易
             其實你都算大意
             其實你天真得好白癡

             其實我跟他都一齊
             其實你都算自閉
             其實我根本都不是 好女仔

             好姊妹 假使我是你
             讓他因我生 讓他可以因我死 何來治你
             好姊妹 真想幹掉你
             幸福於你手裡曬得多會死
             講甚麼 我地 我地 別我地

             好姊妹 低聲再下氣
             讓他一半給我否則他會死 假若你怕死
             想一巴掌刮醒你
             問你 怎麼得到他 卻共我裝作知己
             甚麼 我地 我地 來我地

             其實你都認真好命
             其實我不會坐正
             其實我的心真得人驚