2006-03-12 13:22:15AG

Wlak for a Casue

candy u 今日唔知醒!!! hahaa
之後響上面又聽唔到下面講咩wor..
咪自己玩囉~~
豬豬同vlok扮macro同siu meng...kakaa.. 笑死..!!
又扮我發脾氣..講粗口.....><
之後收國旗.... ai.... super ugly lor......
收完我地介比阿e叫我地幫佢汁波... 無錯..係汁番地下浮浮下d波..
於是我地開始踩波喇玩.....
玩到咁上下.. 發覺丫magarida io原來響度...
於是我地6個就出發喇....
嘩... 唔見唒d人囉.. 行得鬼死咁快.... 行到去栢蕙我地就相見喇..
沿途條街好多balloons... 好似專登留低線索過我地咁...
一路行michelle一路同豬豬唱歌....
然後由artemis bring領下...我地大大聲聲咁響空氣中講..
"唉...... 如果聽日唔使默書就好喇............."
kaka.. 超搞野......我都無講過.... 掛住笑...miss ngai話佢聽唔到wor.. haha
結果就係聽日唔使dictation!! yeahyehayeah
11點幾就到左... 去m記食野...
之後返左黎bathe... 一陣去打波....
今日有d多人..... -_-唔知會點..kakkaaka