2003-10-07 02:35:43傻詩

>

9/27/2003

     今朝陪完瑩去搞野,佢就約左男友(佢問我,我地又問:

〔點樣可以令一個男仔乖d聽話d〕喎~?阿寧最清楚啦~真羨慕~

瑩走後我見到阿浩打左個招呼,跟住我逛下,佢d同事望得我好實... ...

今朝同瑩分別後o既兩至三個鍾之後.....



       今日我見到阿鋒~ 我同阿鋒出左去,總而言之~

 開心.興奮.愉快~  原因係[我覺得]我同佢

今日o既相處態度好似~好左,好多~

     um... 好似無左以前咁多果種 [尷尬]o既感覺,

果種好似隔膜咁~ 令我唔敢去投入同埋...唔知點講,

總之令我而家開心d,好似可以同佢夾到,玩到,

唔駛介意咁多野咁,有d野,我覺得佢唔駛就住我~

(我同d朋友仔就係已經無左果種 [尷尬] o既感覺先玩得咁夾)


( 佢話我去到果d館唔玩果d野o徙左, 我就覺得見到佢,

可以o係佢側邊我就好夠好開心) (我有想玩想癲o既時候,但唔係今日果刻) 

   廢話同內容唔講,得(幾個)當時人知~... ...





     開              心

   開    開         心    心

 開        開     心        心



             愉 快

 與 奮                   與 奮 

    與奮               與奮

        與 奮 與 奮 與 奮   



PS  ... ... 其實我有D想 ... ... 佢 ^^"...................