2004-07-05 15:28:46sari muniz~

人格分裂 還是 裝作堅強?!

唉~~~ 其實唔係講我架!
係講我個姐姐呀!
妖 我真係好死憎佢條仔呀!
食屎啦 都唔知係咪男人黎架!
唔好意思呀 我打哩篇野 會破戒架 我好可能會打粗口架!
因為個條友真係好黑人憎呀!
都唔知佢想點呀! 我好憎佢呀 我家姐都知我好憎佢!
咪俾我見到佢上左我地屋添呀佢 我驚我真係會頂佢個肺囉! 賤人!!!

噤呢 我尋日就訓覺啦 好熟睡個隻架 仲發緊個好夢添架我記得
跟住就俾我阿媽嘈醒左!
佢又以為我家姐傾電話(其實我唔知佢係咪傾緊電話架 我知佢係喊緊囉)
’之後阿媽繼續講 我先知佢喊左幾晚 我哩幾晚都唔知呀 皆因我哩幾晚都係好熟睡個種架! 
我好想訓架 但係佢地太嘈哪!
唉~~~ 跟住就聽到晒佢地講咩哪!
阿媽就勁問家姐佢哩幾晚點解喊?!
噤都係好於好意o者!
但我家姐好激動呀喊到 所以我就出聲話阿媽 叫佢收聲 唔好問住啦 跟住阿媽講咩話?! 唔記得左lu 係大概講話咩什麼什麼噤家姐喊到噤 所以佢要知道發生咩事!!! 噤係呀 好正常呀 身為1個阿媽 當然想知點解自己個女喊成噤啦 但係你要明白 人地喊得噤勁 你覺得佢講到野俾你聽咩?! 之後阿媽就問我 「噤你唔知佢發生咩事呀?!」 哇 我梗知啦 不過我梗係唔會話俾佢聽啦 我就話「關我叉事」 之後又繼續訓哪! 但係當然訓唔到啦! 其實我出聲只不過係想佢收聲!! 又煩住家姐 又嘈住我! 之後阿爸又走埋出黎 妖 講埋晒d廢話 佢叫我家姐走喎 走乜叉o者 我阿爸同我家姐講話「你咩事呀你 你阿爸而家未死呀 你唔好係我屋企喊呀 煩住晒 你要喊 我唔該你走呀!!!」 -_-""" 咩事呀?! 勁廢囉講d野 之後我阿媽就話哪「我真係好想知邊個搞你噤囉 邊個令到你值得為佢喊噤多晚呀」 哇 母愛幾偉大 最後哩句先有用呀嘛 早講咪冇事囉 嘈到死! 係啦 我真係好唔明我家姐點解要為個個仆街喊噤多晚 佢朝頭早冇野架播 佢朝早仲好堅強噤話「哼 我唔會再理佢架哪」 但到左夜晚 就喊到成個饅頭噤!!! what’s goin’ on?!
好煩呀!!! 妖 真係好憎佢呀!!! 我都叫我家姐算架哪 但係佢又話唔想噤快散!!! 但好多方面都睇到佢條仔都係1個賤男啦!!! 唉~~~~
為咩呀真係!!!
成日以為自己好型 save啦 眼又細 頭又大 影相個時又成日側埋個頭係1邊 好型呀?! 成個郭巧如噤個樣 唔好意思呀 suki!! 不過我真係覺得佢地有幾分相似架!!!! 妖 真係好憎佢呀!!!!
唉~~~~ 嘈咩呀嘈!!!
搞到唔知點噤哪而家!!!
唉~~~~

不過話時話 我家姐真係曳左好多呀 又食煙!!! 又「界」手!!! 睇到啦 成日都話係隻貓整到噤!!! 有冇噤靚呀隻貓整得 隻貓整到佢個d噤靚 又唔見佢整到我個d傷痕噤靚?! 唉~~~ 咪講大話啦 呃唔到人架! 隻貓個d邊有噤粗呀整到?! 唉~~~~ 我知佢「界」手 不過我冇問佢之嘛 由佢啦!!! 佢都知我唔鍾意佢搞成噤呀!!! 作賤自己囉係度!!! 你「界」手 個條賤男都唔知既 為咩o者?! 搞到自己隻手噤樣衰!! 成日都話「得啦 我死唔去咪得囉」 哇 說話唔係噤講呀真係 講真我尋晚聽到佢地既對話 搞到我都有喊呀 當然冇人知啦 唉~~~~ 好擔心我家姐囉 其實有時我好驚 佢訓左係張床度「界」手 之後唔知做乜鬼 死左咋 好似好衰噤講到 唔知呀 可能我睇得電視多 但哩d情況真係有可能發生囉!!! 唉~~~ 我家姐 真係為左愛情 乜都做得出呀! e~~~ 我就唔同佢哪! 我兩3日就冇野! 仲叫加多句「食屎」俾個個人! 唔..... 其實我姐姐係個d 好鍾意追求個d....童話式戀愛個d噤 雖然我有時都係 但1定冇佢噤勁囉!!
唉~~~ 女人真係麻煩呀!!! 

唉~~~ 好煩呀!!!! 今晚 都唔知會發生咩事哪////
希望唔好有大戰啦! 我好難做架!!! 


香港冇乜好男人呀真係!!!

所以我都係決定嫁俾外國人!!!
哈哈哈 frankie仔!!!! 又係度發夢哪!!!