2010-12-04 14:37:03I'm in BLUE

Like i'm suffering



與我有關的和他參雜在一起的,就是我的秘密。

every hour, every day 
isn't nature denied? 
in a world where it rains 
you're the sun in the sky 

but i can't bear to see you 
'cos i can't bear the pain 
and i can't heal the wounds 
'cos i still can't explain 

why i feel like an alien 
not part of the human race 
when my heart wants to burst 
at the sight of your face 
i feel like i'm suffering 
from a beautiful disease 
when your sad pretty smile 
brings me down to my knees 

such a simple thing 
it should be such a simple thing 

you can call me confused 
all that i can confess 
is i can't come to terms 
settle for something less 
will i feel this emotion 
till the day that i die? 
and go to my grave 
still wondering why 

i feel like an alien...

其實我覺得放這張圖片有那麼一點聳動,但我還是放了。其中一個原因是我也找不到更好的 alien 圖片!
擺在心底的事情就是這樣放在心裡,寧願有所保留只因為那是曾經發生過的,用力拉住過的。

這種完全佔有慾讓我自己好難接受,沒有一個人不需要自己的空間,只是大家都不願意接受「需要空間」的這種說法?至少幼稚的人不是,至少現在幼稚的我不是...。

我是天生的復仇者,我不願受到任何一點我覺得不公平的對待。我遇見一個人也渴望愈見一個人,能控制我乎近乎遠的心,能讓我放下自己的身段為了這個人,毫無畏懼的奉獻,為我所愛、為他所愛。可終究這種人此生若遇見了,則遇見就好,刻骨銘心的感情,回憶裡記念就已經夠滿足,要和自己長廂廝守的是那一個不讓自己煩心,沒有太大的風波,平平穩穩即是幸福,希望所有的動盪不安,都在這個牽手出現時得到保護。