2005-11-26 19:27:16shipship

遲到大王


今天是星期五

終於阿蛇都要爆嘞~~~~

話說我地班會係星期五的早堂 , 例遲~~

無計 , 鬼叫你開堂開得咁Q早咩~~~~€要9點半番到 ,

咪即係叫我8黠起身?!

我真係理你都傻 , 而家賣命咩 ,

一貫我的本性 , 例遲~~~~^^whowho



本身都因為個present較了鬧鐘8回5分起身的 , 點知賴床 , 訓到9點先起身 ,

用左成粒鐘搵地鐵~~~終於都死番到學校~~

入到課室已經是10點半.............即係已上左成堂了~

原來都以為無事的~~~因為開學至今 , 我都是這個鐘數才上學的夸~~~

正確地來說 , 應該是大半班的同學都會例遲上學~~~格格格

哈哈~~但係今日~估唔到阿蛇竟然發爛咋~~~~厚~~

真的有點小題大造 , 又不想想自己教書的功力是何等地強

何等地有趣!!!!!!!~~~~真係番去出席都已是仁至義盡了~~~


呵呵~~~以我最遲 , 點知仲有成3個同學成11點先番咁濟

激到阿蛇抽晒筋~~




阿蛇咁型係度向成班發爛咋

作為學生的我 ,當然要有番d行動改善吓啦╮(﹀_﹀")╭


好 , 那麼船長係度保證永不永不會再係迪神的堂到遲到~~^^

因為我會直情唔番你果堂 。格格格€~~~ ^^

hey , 上你的堂梗係要識一個字 , 就係-----『撇S』(閃人)呀




P.S:救命 , 原來仲有兩個PROJECT要做的~

呢個禮拜先完左兩個 , 又黎兩個 , 想收買船命咩~

~~><真係比死更難受呀~