2003-12-22 00:21:00尚未設定

21/12/2003

arm arm同哥哥講左兩句,佢好似唔多開心....
可能係佢miss心米姐la...
見佢唔開心,我又唔知可以點....
連講句arm用既說話都做唔到.....
真失敗且無奈.....

講真....身為妹妹既我...真係可以做既又係d咩呢?
隨左唔好煩住佢,等佢quite下之外,冇ga la...
我開始feel到心米姐係佢心目中既地位愈黎愈重....
係好定懷...我都唔知....但我諗佢應該會好過上次好多既....
我相信心米姐係一個對感情serious既人..

唔知點解...
哥哥唔date,我又怕佢成日miss lazy姐....
但係到佢一date,我又擔心佢會再hurt多次....
我知我worry 都冇用...但我control唔到ma....

當我知心米姐既地位愈黎愈高既一刻,個心即刻覺得唔知點...
總之唔係開心....我唔知我係怕哥哥會錫我siu d,定係....
但個一刻(1s左右la..)一過左,就冇野lu
我只希望心米姐會好好對哥哥,唔好再令佢傷心.....