2008-06-17 02:11:25Sherry

高難度的一首歌

仙子從小家境清寒

父母沒有多餘的錢讓我像別的小孩一樣

學鋼琴,小提琴

但是我相信每個人的喉嚨

就是天生的樂器

不管唱的好不好

這真是個便宜又可隨身攜帶的樂器啊

而我呢

從小就非常喜歡唱歌

長大之後最羡慕的工作

就是在餐廳駐唱的歌手

不過呢

既然當了老師

也是可以小小滿足一下我的表演慾啦

有時在課堂上唱唱可愛的英文童歌

也是一種享受耶

而在來大中之前呢

我也常自己一個人去唱KTV哩

不可思議吧((搞孤僻))

最近看到星光的礎寧唱了一首英文歌

好想學,但真的很高難度耶

希望有天能練成

唱給我心愛的學生聽^^

http://tw.youtube.com/watch?v=HYxmS4UNrWY

歌名:Save Me From Myself

It’s not so easy loving me
It gets so complicated
All the things you gotta be
Everything’s changing
But you’re the truth
I’m amazed by all your patience
Everything I put you through
愛我並不是件容易的事
你所要做的事情
如今變得如此複雜
世事無常
只有你是永恆不變的真理
歷經這麼多考驗
我對於你的耐心感到驚喜

And when I’m about to fall
Somehow you’re always waiting with
Your open arms to catch me
You’re gonna save me from myself
From myself, yes
You’re gonna save me from myself
每當我快要跌倒時
你總是會展開雙臂
等著將我牢牢接住
你將拯救我
是的,你是我的愛情靈藥
你將拯救我

My love is tainted by your touch
Some guys have shown me aces
But you’ve got that royal flush
I know it’s crazy everyday
Well tomorrow maybe shaky
But you never turn away
我的心被你的輕觸所佔據
這世界高手如雲
但你是最好的那一個
我知道這很瘋狂
未來充滿太多變數
但你永遠不會離我而去

Don’t ask me why I’m crying
cause when I start to crumble
You know how to keep me smiling
You always save me from myself
From myself, myself
You’re gonna save me from myself
別問我為何哭泣
因為每當我崩潰心碎
你總是知道如何讓我重新綻放笑容
你總是會拯救我
你是我的愛情靈藥
你會拯救我

I know it’s hard, it’s hard
But you’ve broken all my walls
You’ve been my strength, so strong
And don’t ask me why I love you
我知道這不容易,這並不容易
但你已跨越我的心牆
你是我生命的力量,如此強大
別問我為何愛你

It’s obvious you tenderness
Is what I need to make me
A better woman to myself
To myself, myself
You’re gonna save me from myself
很明顯的
你的溫柔善良讓我成為一個更好的女人
你是我的愛情靈藥
你會拯救我

上一篇:難忘的一首歌

下一篇:music all night

巧克力 2008-10-10 16:43:33

猜猜我是誰.......

Mr.P 2008-07-04 20:33:03

我是誰?
那不重要
重要的是
我知道你是誰XDDD

版主回應
>.< 救人哦~~~ 2008-07-04 22:57:16
 米妞★宝﹑ 2008-07-01 11:07:04

  天阿...
  想趁機唱 Mr.Q 嘛?
 
  ps. 我是盈媗 =)

版主回應
妳怎麼那麼聰明啦
不愧是我的愛徒
好想你耶
都跑去那兒啦
2008-07-01 23:43:33