2004-09-28 01:39:31雪雯

享受家庭樂~

26-9-2004

今日星期日,,,我地成家人都訓到十二點先起身...媽咪仲訓到眼都腫埋..而我亦眼紅紅....
未夠一點...我地一家人就出發去長沙灣廣場潮濠城飲茶...一落到樓好曬呀...爸爸就提議打的...因為我地剛好五個人....
去到酒樓,,等左一陣位...就有䒷了...我地係潮州人..例排去到都一定叫潮州粉果同糯米卷...仲叫左一碟菜甫芥蘭炒河...好好味ar..連隔離䒷個師奶都問爸爸碟河粉點叫...爸爸亦見到好多老拍擋...佢地一見就好多野講...
離開左酒樓...爸爸就提議行路番屋企...行左無耐..媽媽發覺唔見左件外套....大家番轉頭搵..原來件衫被"人"棄置在路中心...無人理會....唉...媽媽竟然可以無緣無故拋低件衫而自己係唔知....我可慶幸我細個沒被遺棄在街喇~
經過加州眼鏡...再驗過眼...結果副眼鏡要星期四先可取...而原本整好那副就要被棄置了....
夜晚在屋企食爸爸煮的飯...佢煮的野愈來愈有感情..食得我津津有味...唔怪得之體重一直只升不降喇......不過我就算重左都抵喇....食倒咁好味既野....