2004-09-25 22:38:47雪雯

慶祝Shelby生日

今日約左葉嘉恩去city info day....我又叫埋阿晴去...我同妹行去city...教佢點去南山食lunch...唔駛成日去白田食咁貴....我地去到又有入去lecture...d chair好唔舒服...坐到個人好辛苦....我同妹又拿了好多禮物....滿載而歸!
之後約左阮俊文and annie在長沙灣...今次.haha...係我最早到...我地約左12:30..我12:33到...佢地12:50先到...yeah~~
我地去左葵芳百佳超級廣場買野上去shelby家整野食....買左隻燒雞做lunch...又買左節瓜,瘦肉,墨魚丸滾湯...買左金菇,薯仔,芝士整芝士焗金菇薯仔....仲買左隻磅半燒豬手食tim...去到shelby家佈置佢屋企...搞下氣氛...carol遲左少少黎....自己上黎...我地吹左十幾個波...全部紅卜卜...好有中國feel....又整左青蛙生日帽&青蛙生日牌...又有happy birthday字貼左在玻璃...好有生日feel....不過我地未準備好...shelby就番左屋企.....不過佢經已好驚訝喇....佢完全唔知我地會黎...我地同佢屋企人的配合簡直係天衣無蓬...同佢玩左d小遊戲tim....唔知係我問d問題簡單定shelby好清楚我...佢成日答對我出的問題.....佢亦好喜歡我的禮物....好開心ar~
我地等埋auntie番黎先食晚飯...食完睇下以前shelby拍落的片...好令人回憶番以前的開心事....
我地8點多就走lu...今日過得好開心....希望shelby亦都係喇....