2004-09-18 14:52:47雪雯

去爸爸間餐館食飯~

今日朝早十點先起身....因琴日玩得太夜了...
同bobo通過電話...就買左個headset and cd bag俾佢拎去us用...就當我送俾佢最尾的一份禮物喇....farewell present~haahaa~
晏晝去左爸爸間餐館食lunch...我好似好威咁...去到俾d waiter幾好的招待..佢地好主動幫我通知正在廚房忙得不可開交的爸爸.....佢知道我黎搵佢..不知幾開心...仲周圍將我介紹俾佢d同事識..佢地真想不到我爸爸咁後生...就有一個亭亭玉立的女兒....haha..我爸爸仲好自豪咁講自己個女讀緊大學.....話自己再辛苦做野也是值得的....我聽後好感動呀!覺得爸爸好好...好家庭型的好爸爸~I love u ar ~~
食完呢餐free lunch..約左bobo in polyu..不過我遲左10min..so sorry again~~no next time!!聽日送機我一定一定會早到...留番個好印象俾您ar~
跟住去交form..排左成兩個字隊...令我不能準時上lab...好彩都能順利完成個quiz...上左三個hrs就完左今日d堂lu~
我同annie在行街時因一件事...意見完全不合...搞到好似鬧交咁...好辛苦..我地各有自己的立場..好似平時好少呢d咁既場面出現....唔知係咪我變左呢..我以前會比較容易接受人地的反向見解..盡量順從人地...唔想同人拗...但而家若果我覺得一件事係對的...我會一路堅持...唔會容易屈服.....咁死喇...我以後會成日同annie相處...若果我成日咁堅持...我同佢就會成日有衝突...點算ar?!
夜晚同屋企人出街食晚飯..好開心呀....我愈來愈喜歡同家人一齊喇....I love my family~~