2005-11-23 14:57:50果子羊

1122 兩週年啦~

昨日係我同和和既大日子
我同和和一齊左兩年啦
真係唔簡單

我本來諗住會比驚喜和和架
諗住會自己焗一個蛋糕
約和和o係兩年前既時間地點等
一齊去到西灣湖果邊
我比個蛋糕佢睇
再o係蛋糕上插上好特別既花火立蠋
和和會好開心又驚喜
呢個時候我再送上介指
和和一定開心死
但...現實永遠都唔會咁如意
我最後都搵唔到焗爐
所以o係和和屋企整蛋糕
去到西灣湖環境係好清靜
但當點立蠋時候
BB又比人呃左
枝立蠋都唔係我想要果種既
雖然係好光....
個心型蛋糕成個沙皮狗咁
不過味道OK
但食得多會好溜
所以冇食晒
跟住我送上介指
但細得滯
和和只可以帶o係尾指
遲D再去搞搞佢....

和和話佢本來諗住會畫一幅畫比我
不過佢昨日又頭疼
所以冇畫到
不過唔緊要啦~ ^.^

之後我地就去美食節啦

昨日玩得好開心
o係美食節我地食左好多野
食蝦依面既時候我仲幫和和meet蝦添~

我地玩到十一點幾
去左國華玩一陣機
跟住和和就車我返屋企啦
佢仲同我一齊入屋
傾左一陣先走~

和和走果陣我真係唔捨得架
好想可以同和和耐D呀
玩既時間, 同和和一齊既時間永遠都係好快既..
好想同和和撒嬌~~~ ^p^