2004-05-25 23:58:40shan

請假

今天不上學.
沒有原因。

係屋企訓左好耐呀!..
都好滿足.至少我自己開心返=)
起身都係hae下玩下咁..
打下筋斗咁啦!哈..我的興趣黎丫!
之後就返到學校拎phy notes做assignment,,
dolly等埋我一齊去食野!
咁我就同佢去左飲茶喇.
我地去到都過左1點半.冇左學生餐..
不過我地都冇走.
因為個惡勢力女人走黎話俾埋我地叫!
哈哈..開心!我地叫左個唔記得咩炆米//
都好好食呀真係!!果然冇介紹錯!
咁我dolly就勁傾勁傾啦,..都傾左成個幾鐘呀!
我發現次次同佢傾都唔會dead架下..
勁多野狂講..
乜都講一餐..開心開心呀=)
最後埋單只係20蚊..每人10蚊.
一個非常抵又好味既lunch!!!good!

之後就去左自修喇..
不過又訓左覺...
太舒服..哈哈哈哈哈..
又掛住食野..溫得好少tim!
都中途休息.我諗住去大快活嘆個tea..
點知..間野竟然停電.冇晒燈.又冇冷氣..
但係奇怪既係竟然有人仲係入面食野呀下!!
無奈之下去左百佳掃貨..yeahyeah!
又係happy moment!好多零食呀=)
返到去去埋個toilet岩岩好可以返入去..

好驚呀.有d唔知想點既人呀下..
好彩chee黎左救我..唔係都好無奈..
佢9點鐘黎.但係有差唔多半hr去左傾電電!
真係想打死佢呀!!!!哼!!!好唔乖既小朋友!
今晚又同佢係咁傾..好開心佢都咁幸福呀!
keep住啦!
好難得住得咁近哦!!!!!!

原來係冇..
哈..又是太有自信.太高估了,,
算吧..有點痛..
還可接受..

淚要流.我一定讓它流..
淚不流.我決不會迫它..

幸好明天有妳倆..
期待====