2006-02-10 01:17:18小恩子

國秦紙板公仔

張相係我地今朝係
Vancouver臨飛返黎影既..
左撺:Nancy(紙板公仔),San(李心潔),Christina(我自己)


好開心好開心呀!
我6/2真係同到老友Yeeman
係同一班機上面呀!
呢班機我operate得好開心!Yeah~
原來同好朋友係同一班機上面,
係咁開心架~~~~^^

由H.K.去Vancouver既機程
大約係10hrs 27min,
好開心成班同事都係勁nice,
所以今次總括而言係好開心既!

最特別係...
今次我地班機其中一個靚靚
空姐就係大家成日係旅行社,
又或者報紙雜誌見到既
國泰紙板公仔..Nancy Hui
原來...原來佢都係傻架!!
^^hahaha...通常D靚靚空姐遇到我..
最後都會比我攪到癲癲地!

前晚係Vancouver,
Yeeman佢地特登獱半個鐘車
過黎Downtown搵我食dinner,
我地去左Keg食扒,
仲叫埋甜品brownie食!
之後再去Starbucks飲Latte..
最後返我酒店傾計聚聚..
傾到三點先走...

我同佢地都好開心呀!
開心到會忍唔住係街頭
相擁而笑o個隻!

如果你問我o個一刻我諗緊乜野,
我可以好肯定咁答你,
朋友係我心目中真係
佔左一個好重要既地位..
就算比左世界上最珍貴既野我,
我都唔會用好朋友做交換條件!

PS:今日飛左十四個鐘左多返黎H.K...
隻右眼又紅哂啦...好似又想發炎..
好驚....>o<