2006-09-15 00:26:08口厘

病了

星期三番工...正呀...去到火車站聽到話大學站有故障,15-20分鐘先一班車...仲要成個車站逼滿哂人...係咁既情況之下..咁就梗係即刻轉去搵巴士喇~~

雖則都知道實會遲到嫁啦...不過都估唔到要遲咁多...haha
去到大埔又塞...獅子山又塞...塞到10點幾先番到去...正...差唔多搭左兩個鐘頭車都有呀...

個日番到去都冇乜精神做野...又頭痛又喉嚨痛...勁辛苦...

放工6點零頂唔順走人落南華會打埋最後一set HK Open啦...

今日都有番少少進步...慢慢知道點打...但係自己keep唔到條線...唉...
都仲未達到自己個目標tim...不過算喇...到下年既open~~我地會好似呀倫佢地咁勁嫁啦!!!!!!!

打完盤波之後更加辛苦...成個人吽哂~~haha

大嫂同大佬講電話個陣...仲話見到隻鬼tim...即係我...haha
話我塊面好青咁...最後聽佢地講...試下飲罐寶礦力..食粒必理痛...響小巴訓番陣..都真係好少少..

所以最後決定星期四請番日sick leave....
響屋企訓足一日~~~so good~~=v=

本來想出去南華會try多兩set嫁~~因為佢地仲有位俾我地try...
不過諗諗下...都係冇去啦...慳番d錢算啦~haha

呢個hk open都真係使勁多$....淨係打波已經多嫁喇...跟住又請左兩日假...正...窮死~__~"
2006-09-16 18:39:15

搏還搏,小心身體嘛!=0= 
我諗,你宜家唔係比心機練波,
而係太過比心機喇...
挨到大病,波都冇得打你就驚喇!haha~XD

另外,我知道呢度既AMF Bowling係邊喇!唔知幾$$呢 ^ ^? 有機會去睇下先~

版主回應
啋~~~~~~~~過你把口呀~
咒我病到波都冇得波...估唔到你咁惡毒>_>!!
haha~搵到就快D去睇下喇~不過我諗都唔方平...睇完記得番黎報導下喎
2006-09-21 02:07:01