2004-10-30 16:38:27Senses

有感而發

唉~近日真係好灰呀,feel到一個好孤獨既感覺,做咩事都好似自己一個人去做,冇一個人真係會係背後撐我,在乎我...有時想搵下朋友傾下計,但個個都諸多推躺。以前我仲相信自己有幾個朋友,有咩事都可以講,可以關心下佢地,知道佢地做緊咩,煩緊咩,已經好開心。有時我都安慰自己,大家都各自有野忙,可能抽唔到時間去陪你jei,並唔係淨係對你係咁既,但係經過時間既流去,我發覺好多朋友真係什少理會我既事囉,我好多時都係主動去講我既野出黎,例如我而家係邊度邊度讀書啦,我有咩煩緊呀,你知唔知呀....haha- -諸如此類...又會問下人你而家點呀,做咩咁煩呀。但係相反,又有邊個會問過我而家點樣,d野做完未,煩完未?

以前,約d朋友出黎玩...好快就會齊人,玩完最後大家都開開心心咁返屋企,繼續去做正經野。而家,約人出黎己經係一件困難既事,什至係一份苦差,因為個個都鍾意哩係屋企。for example,我:「喂,出黎丫」朋友既反應:「做咩呀?...去邊先?....有邊個去呀?....我遲d先覆你得唔得?....冇錢wo...」態度仲要唔係咁好,有時真係覺得好灰,自問個個朋友我都有比個心出黎去做,但係越係識得耐既朋友,就越係冷淡。每日對住個唔會響既電話,冇聲音既icq,只係覺得,已經心淡啦....其實,係咪一直都係我既問題呢?我一直都求唔到呢個ans,唯有,就比呢一堆既問題,好似一般人咁做,讓佢掉淡,忘記,再忘記.....

p.s.純粹"伸"下既一篇文章,同果覺得我講錯既....大可以唔洗理
不過如果好彩比我講中左少少,唔該send 個massage,打個電話比我啦,兄弟!