2005-09-06 23:35:29海龜

學長

由九月二日....我返到去既果日起...
呢幾日我都好忙...忙d乜??
咪係忙d新來既學弟學妹囉....
到而家呢一刻為止澳門有三個來左,hk有六個來左,台灣有三個
咁話曬我都係hk同macau既唯一學長
點都要help下手.......你地話係咪~~

而其中有幾個家長同佢地d家姐呀,阿哥呀~~
都有打比我叫我照顧下佢地d仔仔女女~~
咁答應左人地要睇住佢地,咁就要做啦~~
如果唔係會好衰,加上我都唔忍心見到佢地自生自滅啦

但話時話,我一個人帶住九個人真係好鬼死累嫁~~!!
但無計.....一來我係男人,二來我係學長丫嘛~~呵呵呵

ps.有兩,三個學妹都幾靚嫁~!! ^_^
CLOEY~ 2007-08-18 21:56:18

嘩嘩~~好師兄!!!!
原來你當日咁辛苦架!!
真係辛苦晒你!!!!!!
呵~~今日無聊比我發展你黎個blog呀!!
真係好唔捨得黎位咁照顧既師兄喔!!
你幾時請飲出聲呀!!等你紅炸彈!
haa....
P.s. 你講邊幾個學妹幾靚先!! 我幾想知呀!呵~