2016-01-15 21:35:25S

《poem》To Read

I have never seen
The shadow in your eyes
I have never seen
The moonlight on your shoulder 
I have never seen
The waves inside your heart 
I have never seen 
The truth under your thought
Then I haven't read it though ......

我從未曾見過
在你眼中的黑影

我從未曾見過
在你肩上的月色

我從未曾見過
在你心底的波濤

我從未曾見過
在你思緒底下的真實

之所以,我還未曾讀遍……

上一篇:《詩》水墨色

下一篇:《詩》國慶獨白